IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Indeling forum

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Edora Tano
Awesome Admin
Edora Tano


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 23-09-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : België

Indeling forum Empty
BerichtOnderwerp: Indeling forum   Indeling forum Icon_minitimedo okt 01, 2015 10:41 pm

Hey

Had je al eens nagedacht over hoe je de site precies wou gaan indelen en wat je er zoal op wilde gaan zetten?
Er moet zeker ruimte zijn om te praten, spelen, RP's en creativiteit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Awesome Admin



Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 22-09-15
Leeftijd : 20
Woonplaats : In a Galaxy far, far away...

Paspoort
Geslacht: Onzijdig
Leeftijd: Old AF

Indeling forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indeling forum   Indeling forum Icon_minitimezo okt 04, 2015 1:48 pm

De skin vind ik erg moeilijk, maar alle ruimte voor
RPG en het Off-Topic kan ik regelen. Ik ga alle locaties een apart Forum geven.

Je krijgt bijv. Categorie: Outer Rim -> Tatooie System -> Tatooine -> ???
Het gaat wel erg veel worden, maar dat maakt me niks uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://starwars-tne.forumactie.com
Edora Tano
Awesome Admin
Edora Tano


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 23-09-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : België

Indeling forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indeling forum   Indeling forum Icon_minitimezo okt 04, 2015 2:19 pm

De skin is altijd erg lang proberen en zoeken, maar met het nodige geduld lukt het wel. Als je zegt wat je zou willen, kan ik eventueel proberen. Mss dat het met mijn vage kennis van html-coding het wel lukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Awesome Admin



Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 22-09-15
Leeftijd : 20
Woonplaats : In a Galaxy far, far away...

Paspoort
Geslacht: Onzijdig
Leeftijd: Old AF

Indeling forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indeling forum   Indeling forum Icon_minitimezo okt 04, 2015 2:21 pm

Ik vind alles prima. Jij mag tenslotte ook iets kiezen als je wilt.
Ik ga me nu vooral richten op aanmaken van de RPG-gebieden, en daarna met de skin. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://starwars-tne.forumactie.com
Edora Tano
Awesome Admin
Edora Tano


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 23-09-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : België

Indeling forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indeling forum   Indeling forum Icon_minitimezo okt 04, 2015 2:46 pm

Er was een manier om tekst achter een afbeelding te verbergen en dat het tevoorschijn komt als je met je muis erover gaat. Zou prima zijn voor het RP gedeelte. Weet alleen niet hoe dat te coderen. Zal het eens aan een vriend vragen die daar meer verstand van heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Awesome Admin



Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 22-09-15
Leeftijd : 20
Woonplaats : In a Galaxy far, far away...

Paspoort
Geslacht: Onzijdig
Leeftijd: Old AF

Indeling forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indeling forum   Indeling forum Icon_minitimezo okt 04, 2015 4:29 pm

Het was me daarstraks bijna gelukt... bijna.. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://starwars-tne.forumactie.com
Edora Tano
Awesome Admin
Edora Tano


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 23-09-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : België

Indeling forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indeling forum   Indeling forum Icon_minitimema okt 05, 2015 7:35 pm

Ik heb de code gekregen en hij staat nu ingesteld, maar om de een of andere reden wil dit forum de tekst niet achter de afbeelding zetten. Het is wel al soort van verborgen, maar hij weigert precies van de afbeelding te laten zien.
Volgens die vriend heb ik de code verkeerd gezet, maar ik heb het geplaatst waar het zou moeten (bij css in kleuren). Ik blijf verder proberen, maar weet niet of het me zal lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edora Tano
Awesome Admin
Edora Tano


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 23-09-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : België

Indeling forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indeling forum   Indeling forum Icon_minitimema okt 05, 2015 8:55 pm

Ben nu al non-stop dingen aan het proberen en veranderen. Maar het lukt me maar niet om het in orde te krijgen.
Heb wel ff vraagje over het forum.
Is dit een phpbb2 of 3 versie?

Heb me namelijk op het onderhoudsforum aangemeld en ben van plan daar ook eens hulp te vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Awesome Admin



Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 22-09-15
Leeftijd : 20
Woonplaats : In a Galaxy far, far away...

Paspoort
Geslacht: Onzijdig
Leeftijd: Old AF

Indeling forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indeling forum   Indeling forum Icon_minitimedi okt 06, 2015 2:07 pm

Een 2, maar dat mag je veranderen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://starwars-tne.forumactie.com
Admin
Awesome Admin



Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 22-09-15
Leeftijd : 20
Woonplaats : In a Galaxy far, far away...

Paspoort
Geslacht: Onzijdig
Leeftijd: Old AF

Indeling forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indeling forum   Indeling forum Icon_minitimedi okt 06, 2015 7:26 pm

Zelf heb ik ook wel wat ervaring met HTML, maar die sheet
van jou heb ik nog nooit eerder gezien! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://starwars-tne.forumactie.com
Edora Tano
Awesome Admin
Edora Tano


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 23-09-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : België

Indeling forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indeling forum   Indeling forum Icon_minitimema okt 12, 2015 10:14 pm

Degene die op het forum staat is degene die ik heb doorgekregen van die vriend op facebook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edora Tano
Awesome Admin
Edora Tano


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 23-09-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : België

Indeling forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indeling forum   Indeling forum Icon_minitimema okt 12, 2015 10:51 pm

pff... heb het de laatste tijd best druk en heb niet zo veel tijd op dit moment om die codering in orde te maken. We kunnen eventueel die vriend van mij tijdelijk toe laten op het forum, dan kan hij die codering in orde brengen, vraag ik wat hij gebruikt heeft en dan kan ik dat dan weer overnemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Awesome Admin



Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 22-09-15
Leeftijd : 20
Woonplaats : In a Galaxy far, far away...

Paspoort
Geslacht: Onzijdig
Leeftijd: Old AF

Indeling forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indeling forum   Indeling forum Icon_minitimedi okt 13, 2015 7:50 pm

Ik heb al een paar keer HTML van Kickstart geprobeerd, maar ook dat
doet ie niet. Je vriend mag heus op het forum, overigens.

Ik zal met Coruscant 1.2 verder gaan, zodat we als
de HTML echt werkt die later overal kunnen gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://starwars-tne.forumactie.com
Edora Tano
Awesome Admin
Edora Tano


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 23-09-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : België

Indeling forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indeling forum   Indeling forum Icon_minitimedo okt 22, 2015 10:05 pm

Wat je bij Coruscant 1.2 hebt gebruikt, lijkt me al aardig in de buurt te komen van wat het moet zijn. Had eventjes geprobeerd om er een afbeelding boven te zetten (door de link bij afbeelding te plaatsen). Het heeft het effect dat we zoeken, alleen dat de tekst nu veel te laag komt te staan. Dus heb de afbeelding er weer van gehaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Awesome Admin



Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 22-09-15
Leeftijd : 20
Woonplaats : In a Galaxy far, far away...

Paspoort
Geslacht: Onzijdig
Leeftijd: Old AF

Indeling forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indeling forum   Indeling forum Icon_minitimeza okt 24, 2015 6:01 pm

Constant als ik iets wil veranderen aan mijn huidige HTML,
verdwijnt het plaatje van Coruscant. IRRITANT! Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
https://starwars-tne.forumactie.com
Admin
Awesome Admin



Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 22-09-15
Leeftijd : 20
Woonplaats : In a Galaxy far, far away...

Paspoort
Geslacht: Onzijdig
Leeftijd: Old AF

Indeling forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indeling forum   Indeling forum Icon_minitimezo okt 25, 2015 4:33 pm

GELUKT! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://starwars-tne.forumactie.com
Admin
Awesome Admin



Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 22-09-15
Leeftijd : 20
Woonplaats : In a Galaxy far, far away...

Paspoort
Geslacht: Onzijdig
Leeftijd: Old AF

Indeling forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indeling forum   Indeling forum Icon_minitimedi nov 03, 2015 7:55 pm

Code:
<div style="box-sizing: border-box;">
                           
 <p style="margin-bottom: 0cm; orphans: 1;">
          <span dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" monospace;="" 16px;="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="" style="color: rgb(0, 0, 0); line-height: 16.9px; font-family: Monaco,;"></span>      
 </p>
             
 <div align="center">
         <br dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" monospace;="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="" style="margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 16.9px; font-family: Monaco,;" /><span dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" monospace;="" 16px;="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="" style="color: rgb(0, 0, 0); line-height: 16.9px; font-family: Monaco,;">    </span><br dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" monospace;="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="" style="margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 16.9px; font-family: Monaco,;" /><span style="background-color: rgb(255, 255, 255);"><span monospace;"="" dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: Monaco,;"><span style="line-height: 16.9px; font-size: 16px;">   </span></span></span>      
  <div 16.9px;"="" style="background-color: rgb(255, 255, 255);">
      <br dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" monospace;="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="" style="margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 16.9px; font-family: Monaco,;" /><span dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" monospace;="" 16px;="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="" style="color: rgb(0, 0, 0); line-height: 16.9px; font-family: Monaco,;">      </span><br dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" monospace;="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="" style="margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 16.9px; font-family: Monaco,;" /><span dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" monospace;="" 16px;="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="" style="color: rgb(0, 0, 0); line-height: 16.9px; font-family: Monaco,;">     </span>      
   <div dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" monospace;="" 16px;="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="" style="color: rgb(0, 0, 0); line-height: 16.9px; font-family: Monaco,;" class="tekst">
           <br dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" monospace;="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="" style="margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 16.9px; font-family: Monaco,;" /><span dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" monospace;="" 16px;="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="" style="color: rgb(0, 0, 0); line-height: 16.9px; font-family: Monaco,;">        </span><br dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" monospace;="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="" style="margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 16.9px; font-family: Monaco,;" /><span dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" monospace;="" 16px;="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="" style="color: rgb(0, 0, 0); line-height: 16.9px; font-family: Monaco,;">       </span>      
    <div dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" monospace;="" 16px;="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="" style="color: rgb(0, 0, 0); line-height: 16.9px; font-family: Monaco,;" align="center">
            <span arial="" unicode="" ms";="" 9pt;"="" style="color: rgb(0, 0, 0); line-height: 0.4cm; font-family:;">HetCoruscant System wordt vaak gezien als het middelpunt van de Republic. Dat is ook niet zo vreemd als je bedenkt dat de beroemde stad-planeet Coruscant hier ligt. Het Coruscant System is een druk stelsel vol met Star Ship verkeer: van schepen met goederen tot de privé-schepen van Senators. Tip voor roekeloze piloten: Kijk uit waar je vliegt, anders race je zo de Chancellor omver!</span>       
     <p>
                  
     </p>
                   
     <p courier="" new";="" 0cm;="" 1;"="" 16px;="" style="color: rgb(165, 42, 42); line-height: 0.4cm; font-family: Consolas,;">
                    
     </p>
                   
     <p courier="" new";="" 0cm;="" 1;"="" 16px;="" style="color: rgb(165, 42, 42); line-height: 0.4cm; font-family: Consolas,;">
              <span dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" monospace;="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="" style="color: rgb(0, 0, 0); line-height: 16.9px; font-family: Monaco,;">         </span>      
     </p>
                 
    </div><span dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" monospace;="" 16px;="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="" style="color: rgb(0, 0, 0); line-height: 16.9px; font-family: Monaco,;"></span><br dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" monospace;="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="" style="margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 16.9px; font-family: Monaco,;" /><span dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" monospace;="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="" style="color: rgb(0, 0, 0); line-height: 16.9px; font-family: Monaco,;">     </span>      
   </div><span dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" monospace;="" 16px;="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="" style="color: rgb(0, 0, 0); line-height: 16.9px; font-family: Monaco,;"></span><br dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" monospace;="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="" style="margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 16.9px; font-family: Monaco,;" /><span dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" monospace;="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="" style="color: rgb(0, 0, 0); line-height: 16.9px; font-family: Monaco,;">   </span>      
  </div><span style="background-color: rgb(255, 255, 255);"><span monospace;"="" dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: Monaco,;"><span style="line-height: 16.9px; font-size: 16px;"></span><br dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" monospace;="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="" style="margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 16.9px; font-family: Monaco,;" /><span dejavu="" "bitstream="" vera="" sans="" mono",="" "lucida="" console",="" monospace;="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="" style="color: rgb(0, 0, 0); line-height: 16.9px; font-family: Monaco,;"></span></span></span>      
 </div><br />       
 <p>
              
 </p>
</div><span border-box;"="" courier="" new";="" 16px;="" style="color: rgb(165, 42, 42); line-height: 22.4px; font-family: Consolas,;" class="highELE"></span>

Zo, ik het de HTML eventjes gered, want ik ga ondertussen weer verder met de nieuwe
planeten enzo! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://starwars-tne.forumactie.com
Admin
Awesome Admin



Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 22-09-15
Leeftijd : 20
Woonplaats : In a Galaxy far, far away...

Paspoort
Geslacht: Onzijdig
Leeftijd: Old AF

Indeling forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indeling forum   Indeling forum Icon_minitimedi nov 03, 2015 8:11 pm

En dit is de code die we altijd voor iedere plaats of planeet kunnen gebruiken:

Beetje veel, dus spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://starwars-tne.forumactie.com
Edora Tano
Awesome Admin
Edora Tano


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 23-09-15
Leeftijd : 33
Woonplaats : België

Indeling forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indeling forum   Indeling forum Icon_minitimedi nov 03, 2015 9:53 pm

Nice one Kye!
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Awesome Admin



Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 22-09-15
Leeftijd : 20
Woonplaats : In a Galaxy far, far away...

Paspoort
Geslacht: Onzijdig
Leeftijd: Old AF

Indeling forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indeling forum   Indeling forum Icon_minitimewo nov 04, 2015 2:55 pm

Thx! c;
Terug naar boven Ga naar beneden
https://starwars-tne.forumactie.com
Admin
Awesome Admin



Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 22-09-15
Leeftijd : 20
Woonplaats : In a Galaxy far, far away...

Paspoort
Geslacht: Onzijdig
Leeftijd: Old AF

Indeling forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indeling forum   Indeling forum Icon_minitimezo feb 07, 2016 12:12 pm

Hier werkt de HTML wel....
Terug naar boven Ga naar beneden
https://starwars-tne.forumactie.com
Gesponsorde inhoud





Indeling forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indeling forum   Indeling forum Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Indeling forum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Star Wars - The New Era :: OOC: Overig :: Golden Garbage-
Ga naar: